جلو مبلی مناسب مبل کلاسیک
راهنمای خرید میز عسلی و جلو مبلی مناسب مبل کلاسیک

بعد از معرفی و بررسی انواع میزهای جلو مبلی و میزهای عسلی، معرفی انواع آنها در طرح ها و رنگ های مختلف و نوع کاربری هریک، و همینطور ارائه ” راهنمای خرید میز عسلی و جلو مبلی مناسب مبل استیل ” و بررسی هریک از میزهای جلو مبلی و عسلی مناسب با مبلمان استیل در مجله اینترنتی وودیمو، حال در این مقاله نوبت به راهنمای خرید میز عسلی و جلو مبلی مناسب مبل کلاسیک می رسد به بررسی هریک از این مدل از میزهای مناسب با مبل کلاسیک خواهیم پرداخت.

میز کلاسیک

همانطور که میدانید میزها یکی از وسایل ضروری و مورد استفاده مبلمان هستند که به دکوراسیون منزل هم زیبایی بیشتری می بخشند. میز برای قرار دادن انواع وسایل پذیرایی، قرار دادن کتاب و مجلات مناسب بوده و برای تزیین کردن آن از وسایل تزیینی بر روی میز استفاده میکنند. میزهای جلو مبلی و عسلی کلاسیک نیز از میزهایی هستند که با طرح هایی که دارد از نوع میزهای پرطرفدار و خاص محسوب می شود. در کنار تمام این ویژگی ها باید بگوییم که میزها در انواع مختلفی وجود دارند که هریک از آنها برای دکوراسیون با کاربری خاص خود مناسب است.

همانطور که در مقاله ” راهنمای خرید میز جلو مبلی و عسلی مناسب ” مشاهده کرید، میزها در انواع میز جلو مبلی و عسلی چوبی، ام دی اف، شیشه ای، فلزی، استیل و … وجود دارند که هریک با توجه به ویژگی های خود مناسب با دکوراسیون و کاربری هر یک از مصرف کنندگان می باشد.

جلو مبلی مناسب مبل کلاسیک

از ویژگی ها و شکل ظاهری جلو مبلی مناسب مبل کلاسیک باید به این موارد اشاره کنیم که:

  • میز جلو مبلی و عسلی کلاسیک باید در کنار مبل کلاسیک استفاده شود
  • استفاده از میز کلاسیک در کنار مبل مدرن، دکوراسیون و چیدمان منزل را زشت و زننده خواهد کرد.
  • پایه های میز ممکن است گاهی به صورت پیچ و تاب های خاص، و گاهی هم به صورت سنتی و بدون هیچ پیچ و تابی طراحی و ساخته شوند.

تمامی موارد ذکر شده در بالا نشان می دهد شما به راحتی و با توجه به سلیقه و دکوراسیون موجود، می توانید میز عسلی و جلو مبلی کلاسیک مد نظر را خریداری کنید.

جلو مبلی و عسلی با پایه های طرح دار
جلو مبلی و عسلی با پایه های طرح دار
میزهای کلاسیک با پایه های ساده و طرحی سنتی
میزهای کلاسیک با پایه های ساده و طرحی سنتی

تناسب میز جلو مبلی و عسلی کلاسیک با یکدیگر

در توضیحی کامل باید بگوییم میزهای عسلی شبیه به میزهای جلو مبلی و هر دو متناسب با مبل خریداری می شوند و تنها تفاوت میزهای عسلی با جلو مبلی در ابعاد و ارتفاع می باشد. میزهای جلو مبلی برای استفاده ۳ نفر و میزهای عسلی برای استفاده یک نفر میباشد. همچنین میزهای عسلی برای استفاده در فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند. پس میز عسلی نیز باید شبیه به میز جلو مبلی باشد؛ استفاده از میز عسلی مدرن در کنار جلو مبلی و مبلمان کلاسیک  و یا استیل تمام دکوراسیون و زیبایی محیط منزل را زشت و غیر قابل تحمل خواهد کرد.

استفاده از رویه مناسب برای میز جلو مبلی و میز عسلی کلاسیک

جلو مبلی و یا میز عسلی مناسب مبل کلاسیک، با دو رویه متفاوت شیشه ای و چوبی طراحی و ساخته شده اند که هریک را با توجه به سلیقه، دکوراسیون و هم نوع مبلی که دارید می توانید انتخاب و خریداری کنید. اگر میز کلاسیک با رویه شیشه ای انتخاب می کنید باید در نظر بگیرید که شیشه استفاده شده از ضخامت خوبی برخوردار باشد که هنگام قرار دادن انواع وسایل پذیرایی نگران شکسته شدن آن نباشید. شیشه به میز جلوه بیشتر و زیباتری خواهد بخشید.

میز کلاسیک با رویه شیشه
میز کلاسیک با رویه شیشه
جلو مبلی کلاسیک با رویه ای از جنس چوب
جلو مبلی کلاسیک با رویه ای از جنس چوب

سخن پایانی

در انتها باید مجدد این مورد را یادآوری کنیم که هریک از میزهای جلو مبلی و عسلی عضو جدا نشدنی از وسایل خانه و دکوراسیون می باشند و بسیار هم کاربردی هستند. تنها به هنگام خرید این میزها باید به نوع مبلمان و تزییناتی که در خانه دارید دقت داشته باشید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین میز جلو مبلی و عسلی را خریداری کنید