جلو مبلی مناسب مبل استیل
راهنمای خرید میز عسلی و جلو مبلی مناسب مبل استیل

میز جلو مبلی و میز عسلی، از اصلی ترین وسایل مورد استفاده برای خانه است؛ خصوصا در عصر جدید که با وجود خانه هایی بزرگ، میزها بعد از مبلمان نقش اصلی و اساسی را برای داشتن دکوراسیون زیبا ایفا می کنند. بعد از ارائه مطالب مختلف در مجله اینترنتی وودیمو، حال نوبت به ارائه مطالبی در مورد راهنمای خرید میز عسلی و جلو مبلی مناسب مبل استیل می رسد. همانطور که در مقاله ” راهنمای خرید میز جلو مبلی و عسلی مناسب ” گفته شد، میزها از وسایل مهم مبلمان هستند که برای نگهداری وسایل گوناگون مانند وسایل پذیرایی، کتاب و مجله و همینطور برای نگهداری وسایل تزیینی استفاده می شوند.

همه چیز در مورد میز جلو مبلی و عسلی

همانطور که میدانید میزها در ابعاد، طرح ها و مدل ها و همینطور در جنس های مختلف ساخته و تولید می شوند که هریک از این میزها با توجه به کاربری که هریک از مصرف کننده دارند، مناسب می باشند. باید این مورد را هم یاد آوری کنیم که میز جلو مبلی و عسلی خود را متناسب با نوع کاربری که از آن دارید، متناسب و با ابعاد فضای مورد نظر و همینطور متناسب با دکوراسیون آن خریداری کنید.

میز عسلی و جلو مبلی در جنس های مختلف

میزها در جنس های مختلفی ساخته شده اند که هریک برای استفاده برای فضای مخصوص و یا ست کردن با دیگر وسایل مبلمان مناسب می باشند. میزها در جنس های چوبی، شیشه ای، ام دی اف فلزی، استیل و …. ساخته شده اند که در ادامه در مورد هر یک از آنها به صورت مختصر توضیحاتی می دهیم:

میز جلو مبلی و عسلی جنس چوبی: این دسته از میزهای جلو مبلی و عسلی به محیط خانه گرما و اصالت می بخشند و در طرح های گوناگون ساخته می شوند. برای فضاهای مدرن و همینطور فضاهایی با ابعاد بزرگ مناسب اند.

میز جلو مبلی و عسلی شیشه ای: میزهای شیشه ای به دلیل ظرافتی که دارند برای فضاهای کوچک بسیار مناسب اند. این از میزها با عبور دادن نور از خود به خوبی فضای خانه را نورانی میکنند.

میز جلو مبلی و عسلی ام دی اف: این نوع از میزها بسیار کاربردی و مورد استفاده کاربران قرار می گیرد؛ دلیل آن هم تنوع در طرح و رنگی که دارند می باشد. این نکته را هم باید بگوییم که در ابعاد مختلف با استقامت بالا ساخته می شوند. این نوع از میز جلو مبلی و عسلی را می توانید به راحتی با هر نوع دکوراسیون و طرح مبلمانی که دارید، ست کنید.

میز جلو مبلی و عسلی فلزی: میزهای فلزی نیز در بعضی موارد از ترکیب شیشه و چوب ساخته می شوند و تنها تعداد محدودی از مصرف کنندگان هستند که میزهای فلزی مورد پسندشان قرار می گیرد. در واقع بیشتر برای مواقع خاص می توان از این نوع میزها استفاده کرد.

انتخاب میز با طرح و رنگ متناسب با مبلمان
انتخاب میز با طرح و رنگ متناسب با مبلمان

راهنمای خرید میز عسلی و جلو مبلی مناسب مبل استیل

بعد از معرفی میز و نوع کاربری آن و معرفی هر یک از جنس های آن، حال نوبت به معرفی جلو مبلی و میز عسلی مناسب با مبلمان استیل می رسد؛ امروزه یکی از پر مصرف ترین میزها برای مصرف کنندگان، همین میزهای استیل هستند که در واقع همان میزهای سلطنتی اما برای زیباتر دیده شدن دکوراسیون، از نقش و نگارهای بیشتر و متفاوت تر استفاده شده است. برای خرید میز عسلی و جلو مبلی مناسب با مبلمان استیل، مواردی هستند که برای داشتن دکوراسیونی خوب و زیبا باید به آنها توجه داشته باشید که در ادامه به هریک از این موارد می پردازیم:

میز جلو مبلی مناسب مبل استیل

برای میز جلو مبلی مناسب مبل استیل، باید بگوییم بهتر است میز جلو مبلی با تاج مبلی که خریداری کرده اید، ست باشد؛ به این صورت که اگر تاج مبل به رنگ طلایی و یا نقره ای بود جلو مبلی هم رنگ با تاج مبل خریداری کنید. در کل چون میزها عضو جدا نشدنی از مبلمان هستند، بهتر است با مبل از نظر طرح و یا رنگ هماهنگ باشد.

جلو مبلی مناسب مبل استیل
جلو مبلی مناسب مبل استیل

میز عسلی مناسب مبل استیل

میز عسلی که برای مبلمان و دکوراسیون خود انتخاب می کنید نیز، باید با میز جلو مبلی و مبل هم هماهنگ باشد؛ میزهای عسلی تنها از نظر ابعاد و ارتفاع متفاوت اند و همین مورد باعث شده تا طرح ها و جزییات کمتری در این نوع میز به کار رود.

میز عسلی مناسب مبل استیل
میز عسلی مناسب مبل استیل

جلو مبلی مناسب مبل استیل با جلوه ای خاص

میزهای جلو مبلی و عسلی استیل، در طرح هایی خاص و سلطنتی ساخته و تولید می شوند؛ این طرح ها به صورت گل های در هم تنیده به صورت خیلی خاص و هنرمندانه می باشد. این طرح ها در میز علاوه بر پایه های میز، در قسمت جلویی میز و پهلوهای آن در ابعادی بزرگتر به کار رفته است. میزهایی هم هستند که بسیار ساده بوده و طرح های پیچیده ای در آن به کار نرفته و تنها با چند منحنی تزیین شده اند. این طرح ساده برای مبلمانی که بسیار اشرافی هستند و یا طرحی رومی دارند، بسیار مناسب است.

استفاده از میز با جلوه و طرح خاص
استفاده از میز با جلوه و طرح خاص

در انتها باید بگوییم که انتخاب میز جلو مبلی و عسلی متناسب با مبلمان و همینطور دکوراسیون، از یکی از موارد مهم می باشد که به هنگام خرید آن باید دقت کافی را داشته باشید تا هم با کاربری که دارید، از میزها بتوانید استفاده کنید، هم زیبایی دکور خانه دو چندان شود.